poniedziałek, 23 marca 2015

Poniedziałki, dni od niesamowitych pomysłów!

Poniedziałek, dzień w który rodzą się świetne pomysły, takie jak (mam nadzieję ten) - o założeniu bloga. Od małego żyję ze zwierzętami. Bardzo odpowiada mi takie życie, nie wyobrażam sobie innego. Postanowiłam w jakiś sposób zatrzymać czas. Właśnie na blogu. Publikować teksty i zdjęcia, aby w jakich sposób uchwycić chwile i zostawić je na dłużej. Chwytać je i móc swobodnie do nich wracać i delektować się nimi na dłużej. 
Zostając na tym blogu dłużej, będziesz mógł uczestniczyć w kawałku mojego życia. Wpisy będą o zwierzętach. A że zwierzęta są wieeeelką rodziną, możesz się tutaj spodziewać prawie wszystkiego! :)
Bloga prowadzą dwie siostry, dlatego pod wpisami, będą umieszczane podpisy, abyście wiedzieli, kto  jest autorem danego posta.
Początki są trudne, ale mam nadzieję, że będą owocne i rozwijające. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz tu ze mną i wybierzesz się we wspólną drogę przez nieznane.

 Na zdjęciach możecie zobaczyć nasze dwa pieski. Pierwsza to Lusi, a druga Kaja.

autorka: Martyna

6 komentarzy:

  1. Obywa pieski są śliczne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wam powodzenia w blogowaniu. Widać, że piszecie z serca. Może i blogi o zwierzętach są mało znane, ale życzę wam samych sukcesów i bycia w pierwszej dziesiątce najlepszych blogów. Oczywiście jeśli coś takiego będzie, haha. No, ale w każdym razie aby wasz blog czytało sporo osób, bo jest tego wart. Ważne żebyście miały wiernych czytelników, to już połowa sukcesu. Macie bardzo ładny wygląd bloga, ale jednak coś bym zmieniła. Może popracujcie jeszcze nad nim, kilka drobnych szczegółów i będzie świetnie! Ja będę wchodzić. Bardzo ładne zwierzaczki. ✿Zapraszam|heykmwtw✿

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zawsze w poniedziałki mam najlepsze pomysły na posty ^^!
    powodzenia w blogosferze :)
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju słodziaki <3

    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki, byłabym wdzięczna :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz cudnego psa ! *o*

    Zaobserwujesz bloga? :P ja juz twojego obserwuje :P

    Pozdrawiamy
    Http://przygodys.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  6. Życze Wam obu wytrwałości w blogowaniu!
    ✵ Zapraszam na kolejny wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz! :)